torsdag 17 april 2014

"I lost my shoe..."

  Nu måste väl det värsta vara över? Det var grammatiktenta idag. Dear God, let me pass. Pluggstressen gör att jag får ryggont. (Tantvarning.) Nu hoppas jag att det gick bra och börjar läsa nästa roman och tänka på ämne till uppsats. Och man får inte glömma att öva varje dag! Och helst vara lite social och hinna andas däremellan också. 
  Säga vad man vill, men igår hade jag en mysig dag i alla fall. Mitt i pluggeriet så kom det en snäll pojke hit med ett påskägg till mig. Pussar och Supernatural. Klura på kattnamn. Laga mat. Plugga lite och han sover i mitt knä. Pussas lite mera. Känna att det blir nog bra i alla fall. 
  Jag tänkte för övrigt officiellt gå över till vår nu, låta kappan hänga kvar i hallen och så. Måttligt bekvämt idag, att bara ha kavaj på sig. Jag glömde att titta ut genom fönstret innan jag gick hemifrån. Ack. Men tittar bara solen fram så går det allt bra!
  Och tänk att det är påsk i helgen! Jag hinner knappt med. Men trevligt med en liten helg hos päronen. Slippa laga mat själv och sådär, det är rätt skönt ibland alltså. 


Poor Sammy though. Lost his shoe. (Best episode so far, I tell you!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar