söndag 6 juli 2014

Hello, old friend

  På sistone har jag varit så himla uppslukad av folkmusik i alla dess former, så jag har inte lyssnat på jazz på evigheter. Så kan man ju inte ha det! Nu spelas Rigmor på högsta volym i sommarvärmen. Får trevliga flashbacks till min projektarbetskonsert jag gjorde i trean, det var grejer det. Ska faktiskt jamma lite med Jakob nästa vecka, yay! 



  Annars då? Jovars. Hänger hemma hos Tove i Karlstad och har en ledig dag mellan lite jobb, sen blir det hem till Öret igen. Ska bli väldans skönt faktiskt, har flängt hit och dit för att träffa karln min och hej och hå. Men det är all good. Sommar är bra. Snart blir det Korrö och sommarstugan också, och sen en födelsedag på det! Det finns faktiskt mycket att se fram emot. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar