onsdag 6 augusti 2014

Mitt i en flytt

  Hej hopp! Vet ni vad? Jag har flyttat! Jag och karl'n min (med mycket hjälp av min käre far) har spenderat de två senaste dagarna med att kånka grejer och packa upp lådor i våran nya tvåa i Arvika. Där vi ska bo tillsammans. Wow! Jag fattar det knappt. Vi har ju bott massor med mil ifrån varandra i tre års tid, och nu behöver vi helt plötsligt inte åka tåg för att få en puss. Jag är så himla glad.
  Och måndag den artonde augusti börjar jag på Ingesund! Aldrig förr har jag varit så taggad på terminsstart. Jag kan knappt vänta, men det måste jag ju. Knappt två veckor kvar, som jag ska fylla med vänner, en liten tur till Roslagen och sista fix med lägenheten. Det blir så fint. Jag ska visa sen.
  Jag har förresten beställt en ny telefon som när som helst ska ploppa ner i min brevlåda! En Fairphone. Ska jag också berätta mer om när den kommer. (Och då kan jag äntligen komma med på instagramtåget, det ni.) 

  Until next time! ♥


2 kommentarer:

  1. en Fairphone? cooolt!
    hade jag animerat den där bilden, så hade det varit den kjolbärande som hjälpt byxbäraren över. i och för sig är det svårare att hoppa över bäckar med kjol så på det sättet är rollerna legit. men det där är allt en liten bäck
    /Wildhorse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är cool! Jag rekommenderar den starkt om man känner för att uppdatera sig c: That's a good point!

      Radera