måndag 1 september 2014

Autumn, you hit my heart

  Glad september på er! Jag antar att många med mig sörjer sin frånvaro när man tänker på att Hogwartsexpressen ångar iväg idag. Ack ja. 
  Men höst gör mig glad, hörrni! Glad och shoppingsugen. Det är nästan löjligt och det är likadant varje år. När höstterminen drar igång så får jag världens behov av att uppdatera garderoben, och det har jag ju verkligen inte råd att göra hela tiden. Inte till den utsträckning jag kan fantisera om i alla fall. Så varför sitter jag då här och kollar på varenda hemsida för varje kläd- och skobutik som finns? Det är för mig en gåta. Jag tycker dock ändå att jag har en ganska bra regel: inte webshoppa något jag kan få tag på i butik. Och det är ju mycket mer knöligt att komma iväg och göra det. Så då sitter jag och suckar här istället. Och klipper ihop saker så jag kan visa allt det fina jag antagligen inte kommer att köpa. (Don't even talk to me about the shoes...)

1. h&m / 2. åhlens / 3. ginatricot / 4. monki / 5. ginatricot / 6. bikbok / 7. la redoute / 8. h&m / 9. tiamo by scorett / 10. novita by scorett

1 kommentar:

  1. Najs sätt att (inte) konsumera på! :P
    /Vildhäst

    SvaraRadera