tisdag 13 januari 2015

New year, new me?

  Nja, helt ny vet jag väl inte, men "ny" hårfärg har jag i alla fall. Eller kanske snarare gammal, fick nämligen hjälp av Tove häromdagen med att bli blond igen. Så nu ser jag ut ungefär som jag gjorde sommaren för två år sedan. Känns nästan lite konstigt, har ju gått igenom både ginger, rosa, ljuslila och lite blått sedan dess. Plus en pageklippning. 


  Rastlös som jag är när det kommer till min frisyr så kommer jag dock med säkerhet att bli trött på denna variant om inte allt för länge. Önskar att jag var som Tonks och kunde ändra hur jag ville jämt. Vi får väl se om jag vågar klippa av mig alltihop nästa gång kanske? Nu ska jag i alla fall försöka glädjas åt att jag kan sätta upp håret nästan hur jag vill igen. (Margaretaflätor ♥)
  Annars så är det rätt skönt att vara tillbaka i Arvika ändå. Kanske det kan bli en bra termin?

3 kommentarer:

  1. Hej! Du är fin och jag saknar dig!
    Hejdå hide godnatt (tror det räcker och ett namn inte behövs ;) )

    SvaraRadera
  2. Klippa av allt vore tufft :D
    Hare bra
    /Vildhäst

    SvaraRadera