måndag 14 september 2015

Godtfolk Festival

  Hej! Vi har varit i Danmark och spelat! På Godtfolkfestivalen på Fanø. Oj, vad det var fedt. Vi åkte partybuss, gigade, dansade, konsumerade stora mängder kaffepunsch, jammade, sov inte, workshopade och hängde. Så fint, var det. Det är en himla bra klass jag har här.   
  Dessvärre fick jag inte med mig kameran, men telefon duger allt i nödlägen. 

   Kvällen innan vi drog så hade vi konsert på skolan också. Mycket yes.

  Spelade Sønderhoning tills det inte fanns plats för något mer i huvudet. Ganska bra gjort efter två timmars sömn, om jag får säga det själv. Så ska det vara.

   Just detta danska hus var jävligt lågt och Emil är jävligt lång. Det var jävligt kul.



  Jam jam jam hela natten lång. Med en Väsengubbe, till exempel. Öl och snurr och kalas och kärlek och bara åh vad jag trivs. Puss på livet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar