måndag 8 december 2014

Lucka 1, 2 & 3

  Då sparkar vi igång detta! Tar några luckor i taget i början så jag kommer i fas tänkte ja.

  Lucka 1: En bild från en dag du aldrig kommer glömma


  Denna bild är tagen en av dagarna på Ransäterstämman i somras. Det var en helg som var helt oslagbar. Folkmusik och de bästa av människor. Kan man ha det bättre? Nä. 


  Lucka 2: En bild på något gott du ätit i år


  Jäpp, jag äger en Darth Vader-kakform. Visst här jag ätit många goa grejer i år, men få saker är så snygga som en Sithkaka, om en får säga det själv.


  Lucka 3: En bild på någon du älskat i år

  
  Jag har många fantastiska människor omkring mig om dagarna, men dessa tre tar nog priset ändå. Speciellt nu när jag inte bor hemma längre så märker jag hur bra jag har det som har den bästa familjen i världen. De här bilderna är dessutom tagna i sommarstugan, och trots att den inte är en person så har den en given plats i denna lucka. ♥ 


 I morgon kommer lucka 4, 5 och 6! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar