tisdag 9 december 2014

Lucka 4, 5, 6 & 7

  Lucka 4: En bild du tog när du kände dig sorgsen/deppig/ledsen

  Jag försöker att inte hänga upp mig på saker jag blir ledsen över. Det är aldrig lätt, men när sånt händer så försöker jag hitta massa små saker i vardagen att vara glad över. Som materiella ting, till exempel. Så en dag när jag var lite deppig så bestämde jag mig för att jag kunde unna mig denna:



  Lucka 5: En bild på dig som någon annan tagit

  Detta är ju egentligen två bilder, men ändå. Jag blev rödhårig i april och Magnus dokumenterade. Saknar faktiskt denna hårfärg lite. Å andra sidan var det rätt töligt att behöva måla ögonbrynen varje dag. Och nu har jag ju faktiskt värsta sockervaddshåret.


  Lucka 6: En bild från en resa du gjorde under året

  Här också två bilder, från två resor. Båda med skolan och båda med folkmusiken. Första till Linköpings Folkmusikfestival med Spelhenslaget i oktober och den andra i Malung hem från turnén med ensemblen för bara ett par veckor sedan. (Första snön i Malung, dessutom!) Båda underbara. 


  Lucka 7: En bild du tagit som du själv tycker mycket om

  När vi precis var inflyttade i nya lägenheten i Arvika och jag precis skulle börja på Ingesund så sorterade jag mina böcker i färgordning. Det blev himla bra tycker jag.


  Imorgon: 

  Lucka 8: En bild från i år som bäst beskriver din vardag
  Lucka 9: En bild från din arbetsplats/skola
  Lucka 10: En bild på ditt favoritplagg just precis nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar