tisdag 17 februari 2015

I went back to 1929 the other day

  I lördags var det party och temat var 1929. Charleston, läppstift, ekonomisk kris och dösnygga frisyrer. Jag stormtrivdes.








  För det första hade våra värdar lyckats att dumpstra dessa lampor från ICAs soptunnor. Jag menar, hallå.












  För det andra så var alla nästan oförskämt snygga. Jag tycker personligen att man borde gå klädd såhär alla dagar i veckan. Hela tiden. 


  Vi käkade tidsenlig mat, så som Tisdagssoppa, radiokaka, Annas Pepparkakor anno 1929, makaronilåda, chips (fritösen uppfanns 1929! Det var mitt triviabidrag), och sånt. Självklart dracks det även sprit, tidsenligt nog.









  Lyckades fånga Eriks inre väsen på bild. Väldigt stolt.

  Viktor och Elsa ser tidsenligt dragna ut och är fantastiskt söta.


  Tyckte faktiskt att även jag lyckades vara fantastiskt söt. Det här kanske blir min nya look.






  Tidsenligt klädda kan till exempel betyda att man gestaltar Svarta Torsdagen, som Adrianna och Nina gjorde.









  Inte helt hundra på vad vi pratade om här, men jag har en känsla av att det var penisrelaterat.


  Vi quizade om årets musik och personligheter. Jag och Viktor var bäst. 


  Och så dansade vi inte-chareston.







  HEJ. JAG HETER BENGT. Och så vidare. Knappfabrik? Kattfabrik? Nobody knows.






  Ett som i alla fall är säkert är att jag har fantastiskt vackra vänner. Puss på er. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar