torsdag 14 maj 2015

For you shall go to the ball!

  I sann Disneyprinsessanda så gick vi på bal igår. Jag och mina rara vänner fixade håret på varandra och lyssnade på Taylor Swift halva eftermiddagen, och så blev vi ju vansinnigt snygga också. Min balklänning från studenten hade fått sig en liten makeover, så jag körde all in på fairy queen-looken. Magnus och jag matchade, så klart. 

  Johanna, Amanda, moi, Anna och Ellinor.

  Här sa Magnus (som tog bilderna) åt oss att säga något jättefånigt. "Kamelfis" tror jag att det var.

  Så här såg jag ut. Studentbalsklänningen som jag gjort om lite (det kommer bilder på före/efter i framtiden) med ett House Tyrell-inspirerat broderi, egentillverkad blomsterkrans och halsband som jag fått av min kära mormor. Kände mig ganska jättevacker faktiskt. Det är en bra känsla. 







































  Amanda var nog piffigast av alla. Hon hade i alla fall flest lager tyg i sin klänning. (Nio stycken!)

  Anna och Ellinor var superfina.





  Och Johanna lika så.











  Den där karl'n jag har såg inte så pjåkig ut heller för den delen. På den högra bilden (mitt under pågående nysning) kan en även skymta frisyren jag gjorde åt honom. Målet var typ Legolas och Gimlis kärleksbarn. Success, I think!


  Han är det bästa jag vet. 


  Nämnde jag att han var snygg eller? Min nya bakgrundsbild till allt.

  Vi åt en massa mat, dansade vals och röjde natten lång! Det var en himla fin kväll med himla fina människor. Kan knappt fatta att min Ingesundstid snart är slut. Så bra som jag har det här. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar