söndag 31 maj 2015

På upphällningen

  Det här är ju helt crazy bananas. Nästa vecka är min sista vecka på Ingesund. Det är knappt så att jag kan tänka mig det, det har nog inte riktigt gått in i hjärnan. Jag är ju inte klar här? Jag och Mags ska väl inte flytta isär? Ska jag jamma en sista gång med mina klasskompisar? Det går inte att tänka på, då börjar en gråta. Så jag förtränger att jag behöver köpa flyttkartonger och packa ner mitt liv. I stället så taggar jag inför Ransäter nästa vecka som kommer bli det absolut bästa avslutet på en termin någonsin. Och så broderar och ritar jag, som omväxling (host). 


  Tröttnar på heteronormativitet och önskar att jag vore en älva. Like you do.

  För övrigt så har jag klippt av mig håret! Det ska jag visa nån dag. Ta hand om er~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar