torsdag 15 oktober 2015

Throwback Thursday

  Här sitter jag med rövigt ont i halsen när allt jag vill göra är att sjunga. Det suger. När sådant händer kan en gå igenom en massa bilder i sin dator och komma på att det var massor med trevliga saker som hände i somras som jag glömde bort i stunden.


  Som att jag och Magnus åkte över till Åland för att gå på Vikingamarknad i Saltvik. Det var skitvarmt och jag köpte en träsked med en björn på.



  Det var fint. Senare åkte jag norrut.


  Hängde i stugan och badade. Fjorton grader var det nog. Inte jättevarmt.



  Tyckte inte mina päron heller.


  Men det är alltid värt det, för efteråt får en kaffe!


  Jag hittade blommor och läste Tintin.



  Blev tjugoett och fick födelsedagschoklad. Plockade blåbär som var sjukt stora och blev ihjälbiten av Norrlands alla mygg på köpet.



  Sommarhåriga ben och badkläder på tork. Och världens minsta förgärmigej!


  Den första augusti sa mamma och pappa "Nu åker vi på hemlig utflykt!" "Va." sa jag.

 
  Och vart hamnade vi, om inte på Urkult? Och vilka spelade där, om inte Basco?! Överlycklig.




  Högst angenäm festival som jag definitivt ska åka tillbaks till, och stanna mer än en dag.


  Lyssnade på Sara Parkman som var glittrig och skitcool. Yeah.


  Norrland ♥


  Såg typ världens vackraste måne på hemvägen. Alltså, åh.







1 kommentar: